wtorek, 19 marca 2013

Max Factor- COLOUR ELIXIR LIPSTICK

Witajcie Kochani
Już jakiś czas zbierałam się na recenzje konkretnej pomadki Max Factor-Colour Elixir Lipstick.Wpadla w moje ręce kilka miesięcy temu. Testowałam, malowałam, używałam...i końca nie było widać;)

Kolor który który pojawił się jako pierwszy w mojej kosmetyczce to 827 Bewitching Coral ( mam również 730 ale nie o nim dziś; ) )

Nie wiem jak to napisać, ale jest to moja jedyna pomadka, która dłuuuugo utrzymuję się na ustach! Nigdy wcześniej mnie tak nie zaskoczyła żadna inna. Pomalowana przed wyjściem do pracy, po piciu, jedzeniu, ciągłym gadaniu:P ona nadal tam jest! wymaga delikatnych poprawek,ale tooooo naprawdę minimalnych dla odświeżenia kolorku. Jestem nią "przeogromnie" zaskoczona:)
Może jedyny minus to taki, że usta po paru godzinach się robią lekko suche, aleee nawilżająca idzie w ruch i jest wszystko w porządku;) Co więcej? do jej pozbycia należy użyć płynu/mleczka do demakijażu, bo w przeciwnym wypadku będzie ją widać nawet po przebudzeniu;>
Kolor ma soczysty, konkretny, idealne do lekkiego makijażu oka. W sam raz na lato i wiosnę, ale czemu i nie na chłodniejsze pory roku;)
Z czystym sumieniem tak jak mi została polecona ja czynię to samo!:)

Chcecie zobaczyć jak u mnie się prezentuje?? a proszę Bardzo.


Kiedyś w życiu bym nie pomyślała że użyje tak mocnego(jak dla mnie) koloru.;)


Skoro pokazałam usta to i pokażę oczy stworzone do tej stylizacji.


A Wy macie w posiadaniu któryś kolor z tej serii?? Jakie są Wasze opinie?
Pozdrawiam!;*



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...