poniedziałek, 29 października 2012

Róz i puder kkcentherk-recenzja

Dzien dobryyyy
Razem z kredką i cieniem, do przetestowania dostałam jeszcze dwa produkty: Róz/bronzer oraz Puder



 Produkt ten jest kolorystycznie niezbyt ciemnym pudrem, w sam raz na te pore roku, w lato byłby napewno za jasny. Dedykowana gabeczka przypomina bardziej do nakładania podkładu, ale mi to nie przeszkadza bo do przypudrowania noska nadaje się każda:) gdy nie mamy pędzla obok.
Co do trwałości: ja nie mam jakiś większych problemów ze świeceniem skóry (co najwyżej w strefie T i tam zazwyczaj nakładam znikomą ilość pudru) dlatego dla mnie jest w porzadku, ale mysle ze dla osoób wymagających długiego matowienia to raczej nie spodziewajmy sie nie wiadomo jakiego efektu.
Zgrabne opakowanie, solidne zamknięcie, można wrzucic do torebki i nie martwimy sie o jego zawartość-to napewno również duży pozytyw.

Kolejna pozycja:
Pokazany bronzer/róz wg mnie bardziej nadaje się jako bronzer, ponieważ kolory jakie można uzyskać po nabraniu pigmentu są dośc mocne i trzeba uwazać zeby nie przesadzić.Smiało moge powiedzieć zee kosmettk jest wydajny, ociupinka i wystarczy aby zrobić na twarzy to co chcemy.
Jedyna co mi się nie podoba to, że jest kruche:/ bardzo delikatne dotknięcie pędzla, powoduje że bronzer się kruszy, dlatego ja wzięłam sie na sposób i pokruszylam wszystko przesypujać do pudelka z sitkiem;) i wtedy jest po problemie:)
Trwałośc: cały dzień! nie ma mowy o ścieraniu za co duzy plus:)
Dołączony mini pędzelek jest raczej za mały -jak dla mnie,ale gdy ktoś chce nanieść mini poprawki w ciągu dnia too czemu nie-ja osobiście wole większe:)

Na koniec pokaże Wam zdjęcia z użyciem jednego i drugiego kosmetyku:
Jako gratis dołączam cały makijaż oka z uzyciem wszystkich przetestowanych kosmetyków(i nie tylko) : puder, róz, cień oraz kredka na lini wodnej.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...