piątek, 14 października 2011

Małe zakupki kosmetyczne

Dobry wieczór:)
Przyszła dziś do mnie zamówiona paczuszka, postanowiłam się z Wami podzielić tą radością-bo jak wiadomo, zakupy sprawiają cudaaaaaa a i humor od razu jaki lepszy. Też tak macie?
Do rzeczy, o to kosmetyki które zamówiłam Na tej stronie

W skład zamówienia wchodzą:
  1. WET N WILD- KONTURÓWKA W PŁYNIE – EYELINER BLUE
  2. SunKissed Puder brązujący w kulkach 45g
  3. Impulse Kosmetyczka na kosmetyki
  4. e.l.f. Bronzer do twarzy Warm Tan 5g,
  5. Rimmel Colour Musse Cień w musie, tester,  kolory: 014, 013, 004, 001
Nie miałam za dużo czasu aby móc przetestować kosmetyki-jak już wspomniałam dotarły dziś:D ale już mi się podobają, szczególnie eyeliner iii niebieski iskrzący na zielono Cień:) Z upływem czasu na pewno wszystko po kolei będzie sprawdzone przeze mnie i być może nawet opisane tutaj:)
A Wy macie już jakieś doświadczenia z tymi produktami, które ja nabyłam? Dajcie znać;)
Pozdrawiam Piątkowo:*

1 komentarz:

  1. Życzymy udanego użytkowania!!!

    A przy okazji zapraszamy do udziału w konkursie, w którym do wygrania paletka Sleek PPQ :)
    https://www.facebook.com/paatal.kosmetyki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...