czwartek, 6 października 2011

**Cienie Sensique i makijaz**

Dzien dobry:)
Kilkanaście dni temu kupilam potrójną paletkę cieni z nowej serii firmy Sensique. Zaciekawiły mnie kolory jak i pigmentacja, która oczywiście będąc w Naturze wypróbowałam na ręce:) Nie wiele myśląc powędrowały do mojego koszyka. Jakże nie mile było moje spotkanie dnia następnego z tym kolorowym pudełeczkiem.. Nie moglam sobie poradzic z nałozeniem ich na powiekę, wszystko sie przecierało, powstawały plamy-to był koszmar!! Dałam sobie spokoj z nimi i mówię ohoo kolejny produkt, który bedzie lezał i czekal nie wiadomo na co.. No ale dzis postanowilam dac im drugą szanse:)  Podeszlam do tego ze spokojem i opanowaniem:D Nalozylam solidnie bazy na powieke i wklepujac delikatnie cienie laczylam i nakladalam je na siebie, To byla dluga i solidna i baaardzo ostrozna praca. Balam sie cookolwiek poprawiac, no ale efekt koncowy widac na zdjeciach ponizej. Cienie maja tak piekne kolory ze az zal by było aby sie zmarnowaly, wiec bede sie z nimi zmagać-w momentach gdy mam wiecej czasu przed praca lub wyjsciem.


 
 Pozdrawiam cieplutko:)

9 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...